Statistik Pertukaran Guru 2013

 

Salam buat semua..Dalam entri kali ini, saya nak paparkan statistik pertukaran guru antara negeri bagi sesi Januari 2013.Yang paling ketara sekali negeri Kelantan laa…yang nak keluar ciput je tapi yang nak masuk…Ya Rabbi..seramai-ramai guru! Kesian cikgu-cikgu asal dari Kelantan..nampak gaya kena tunggu lagi la tahun depan.Ada sesiapa yang nak masuk Sarawak??? Mudah sangat-sangat tu saya tengok.

Kawan-kawan dah isi ke borang tukar? Saya ada juga bersembang-sembang antara kami guru-guru. Ada la seorang guru tu beritahu kalau nak senang tukar,cari yang suka sama suka. Macam mana ye nak cari suka sama suka kalau negeri tak sama??? Susah tu sebab tak kenal cikgu dari negeri lain. Tapi kalau pembaca ada yang kenal, beruntunglah !

Apa pandangan cikgu-cikgu? Boleh klik “like” @ komen. Hanya taip nama & komen cikgu, lepas tu klik [post comment]. Mudah kan???

Suka artikel ini?Kongsi ler...